Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній :(

Гарантії

Шановні покупці!

Просимо вас вчасно і в короткі терміни звертатися до нас з усіх питань гарантії із заповненням Акта рекламації!

Не допускайте тривалого зберігання несправної продукції. Максимальний термін зберігання некондиції до 6 місяців, після цього терміну претензії прийматися не будуть.

Завантажити Акт Рекламації

Гарантійний термін

  • Гарантійний термін експлуатації плунжерній пари заводів ЯЗДА, ЯЗТА, КЗТА, НЗТА, АЗПІ становить 6 місяців за умови, що плунжерні пара не встановлюється на ТНВД, а перевіряється на відповідному стенді з чистим фільтрованим дизельним паливом або його замінником.
  • І розконсервувати - зануренням її в профільтроване дизельне паливо, висунувши плунжер з втулки на 2/3 довжини, і прокачати кілька разів. Переміщення плунжера в втулці має бути плавним, без заїдань.
  • Гарантійний термін експлуатації розпилювачів заводів ЯЗДА, ЯЗТА, АЗПІ, також становить 6 місяців за умови, що розпилювачі не встановлювалися на ДВС, а перевіряється на відповідному стенді з чистим фільтрованим дизельним паливом або його замінником.
  • І розконсервувати - зануренням його в профільтроване дизельне паливо, висунувши голку з корпусу на 2/3 довжини, і прокачати кілька разів. Переміщення голки в корпусі повинно бути плавним, без заїдань.
  • Гарантійний термін експлуатації комплектуючих розглядається індивідуально.

Гарантія не поширюється:

Гарантія анулюється, якщо несправність сталася внаслідок порушення вимог інструкції по експлуатації і зберіганню, а також при використанні запасних частин не за призначенням без узгодження з заводом виробником.

Крім того гарантія не поширюється в наступних випадках:

  • при раскомплектовке презіціоннних пар, вузлів, а також проведенні ремонту в неспеціалізованих сервісних центрах, які не мають відповідне обладнання, технічну документацію та кваліфікований персонал.
  • при порушенні правил експлуатації та технічного обслуговування;
  • при неправильній консервації, розконсервації і зберіганні;

У разі виявлення несправності в гарантійний період:

Споживач зобов'язаний протягом 3 днів сповістити ПП «Дизель-Транс» за допомогою електронної пошти або факсом, вказавши:

  • повну назву організації, що експлуатує виріб;
  • поштову адресу, код, адресу електронної пошти або факс;
  • завод виробник, тип і марку насоса або двигуна, на яке встановлюється виріб;
  • характер і ознаки несправності або поломки;
  • найменування і кількість рекламаційної продукції;
  • дату отримання продукції.

При отриманні повідомлення ПП «Дизель-Транс» повідомляє споживачеві в 4-денний термін свою згоду на розгляд претензії.